اولین نشست خبری نمایشگاه ستاره‌ها 4

اولین نشست خبری نمایشگاه ستاره ها 4 در تاریخ 19ام خردادماه 1402 و در محل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و با حضور جمعی از اعضای شورای سیاستگذاری نمایشگاه ستاره ها 4، اعضای محترم تشکل‌های صنفی و صنعتی استان، مدیران برتر صنایع و صنوف مختلف و همچنین جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

آرزو رجب پور عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مشهد در نشست خبری و هم اندیشی چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری، گفت: این نمایشگاه برای چهارمین سال، از تاریخ ۲ لغایت ۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز تجاری سیتی استار در منطقه گردشگری سپاد مشهد برگزار و ۱۵ کشور در این‌نمایشگاه حضور خواهند داشت.

آرزو رجب پور افزود: نمایشگاه چهارم با رویکرد خلاقیت و هنر و با هدف برندینگ و توسعه بازار داخلی و صادراتی و نیز جذب سرمایه گذار در پروژه‌های مختلف برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به فرصت این نمایشگاه برای معرفی هرچه بیشتر صنایع غذا و گردشگری مشهد به دنیا افزود: همچون سنوات گذشته، در این نمایشگاه نیز سفرای کشورهای مختلف شرکت دارند و از نزدیک با صنعت و فرهنگ غذا و گردشگری ایران بویژه مشهد، تعامل خواهند داشت.

عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مشهد گفت: آنچه که ما در کانون سپهر پارسیان در سال ۹۱ با افتتاحیه آن مد نظر داشتیم توسعه برندها و برافراشته شدن نام ایران است، برندینگ‌ می‌تواند صنعت ما را توسعه دهد و می تواند در عرصه های مختلف موجب پیشرفت کشور ما شود.

وی با بیان اینکه پتانسیل گردشگری در ایران بسیار بالا است به گونه ای که ما جزو ۵ کشور برتر دنیا در حوزه میراث فرهنگی هستیم اما جایگاهی در رده های اجرایی این حوزه ها نداریم، گفت: برگزاری این‌نمایشگاه می تواند فرصتی باشد تا با خلاقیت، این مسیر را تغییر و منجر به رشد و توسعه شویم.

رجب پور رویدادها و برندها را عاملی در جهت تغییر نوع نگاه و در نهایت پیشرفت و توسعه گردشگری دانست و گفت: یکی از دستاورهای عملیاتی این اتفاق برند کاله در مشهد است که با برگزاری نمایشگاهی و همکاری با این مجموعه، نمایندگی مشهد قدرت بیشتری پیدا کرد و هم اکنون ۸۵۰ نفر در مشهد مشغول به کار هستند و دلیل آن رویدادی بوده که مسیر توسعه را رقم زده است.

رجب پور بیان کرد: ما تنها نمایشگاهی هستیم که به شکل تخصصی در صنعت گردشگری و غذا کار می کنیم و برای هر برند برنامه خاص خود آنها را داریم و اگر چه جامعه آماری در نمایشگاه قابل قیاس با نمایشگاه بین المللی نیست اما سعی کردیم متفاوت عمل کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد چهارمین نمایشگاه ستاره هنر و خلاقیت است، گفت: ستاره در قیاس با استانداردهای بین المللی نگاه جدید دارد و این را در برگزاری متفاوت نمایشگاههای خود نشان داده است.

وی گفت: ما در ستاره ها گردشگری هنری و غذا را یک‌چرخه و زنجیره کامل می بینیم و تمام زنجیره گردشگری و غذا را پیش بینی کردیم و در این خصوص از ایده های جوان و خلاق استفاده می کنیم و در نمایشگاه چهارم ترکیبی از مزه ها و موسیقی با اجراهای هنرمندانه با روش نو با کمک تیم جوان و خوش فکر خواهیم داشت.

رجب پور بیان کرد: ما هر ساله کارگاههای جنبی در حوزه آموزشی، برندسازی، منابع انسانی و در حوزه سیستم سازی و موارد مدیریتی برگزار می کنیم تا مدیران بتوانند سیستم های خود را به گونه ای برنامه ریزی کنند که چرخه خود را کامل کنند.

ستاره ها نمایشگاهی متفاوت در زمینه برندینگ

جعفر شگفتی، مدیر مجتمع سیتی استار نیز بیان کرد: این مجموعه با خلاقیت و هنر تلفیق شده و ۷۴ هزار متر مساحت و حدود ۲۴ هزار متر مربع خالص تجاری دارد.

وی افزود: دنبال فروش خاص تجاری نبودیم و همین امر موجب شده میزبان ستاره ها باشیم و همایشی با کیفیت و متفاوت را امروز شاهد باشیم.

شگفتی گفت: ما به عنوان فعال اقتصادی در سرزمین خراسان باید بتوانیم ارزش افزوده برای زوار و شهروندان ایجاد کنیم و امیدوارم شاهد نشست ها، همایش ها و ایونت های زیادی باشیم.

وی افزود: این مجموعه، فضایی برای برندهای فاخر و ایرانی تدارک دیده و امیدورایم از اهداف تعریف شده بهره مند شویم.

 

لینک های مشاهده اخبار این نشست در سایت های خبری:

 

خبرگزاری ایرنا:

https://irna.ir/xjN9ft

خبرگزاری قدس آنلاین:

https://qudsonline.ir/x9HrV

خبرگزاری فارس:

http://fna.ir/3e5y2y

خبرگزاری شبستان:

http://shabestan.ir/detail/News/1283321

باشگاه خبرنگاران جوان:

http://www.yjc.ir/00Zk5U

پیام خبر:

https://pykh.ir/214484

https://pykh.ir/214485

رویداد های منتخب سپهر پارسیان

برخی از بهترین فعالیت ها و رویداد های منتخب سپهر پارسیان