آئین رونمایی ستاره‌ ها 4

مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه ستاره‌ها ۴ برگزار شد
در این مراسم که با حضور مسئولین و فعالان بخش خصوصی صنعت غذا و گردشگری در مجتمع سیتی استار منطقه گردشگری سپاد، برگزار شد، از پوستر، تندیس و طرح خلاقانه چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری رونمایی شد.
این مراسم با اجرای مهدی مقدم، ساعت ۱۸، در طبقه منهای یک سیتی استار آغاز شده و آرزو رجب پور، خالق برند ستاره‌ها، به معرفی نمایشگاه ستاره‌ها و ظرفیت‌های آن برای معرفی برندهای استانی و کشوری در حوزه گردشگری و غذا پرداخت و از خلاقیت و هنر با عنوان رویکرد اصلی این نمایشگاه نام برد.
همچنین در ادامه به هدف ستاره‌ها ۴ اشاره کرد و گفت: ستاره‌ها با تفکر توسعه جمعی بجای فردگرایی، در تلاش است که چهارمین دوره خودش را با هدف معرفی، برند سازی و ارتقاء جایگاه برند در تاریخ ۲ تا ۵ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار کند.
پس از سخنرانی آرزو رجب پور، برگزارکننده نمایشگاه و خالق برند ستاره‌ها، تیزر نمایشگاه ستاره‌ها و سابقه برگزاری آن در سالهای گذشته پخش شد.
بعد از آن نیز از مهمانان ویژه این رویداد برای اجرای مراسم رونمایی دعوت شد که به روی سن مراسم آمده و از پوستر، تندیس و طرح خلاقانه چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگردی، رونمایی کنند.
پس از آن، تیزری از جناب آقای سلیمانی، مدیر محترم برند کاله، به عنوان اسپانسر ویژه این رویداد پخش شد و در این تیزر به ارائه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های این برند خوشنام پرداخت.
جناب آقای حاج محمدحسین روشنک، رییس کانون کارآفرینان، دیگر سخنران این مراسم بود که ضمن اشاره به فواید برند و‌ برندینگ‌، بر ضرورت وجود و سرمایه‌گذاری در این حوزه برای تولید و تجارت تأکید کرد.
اجرای دف نوازی عرفانی _ مذهبی توسط هنرمند گرامی میثم افشین، دیگر اتفاق این رویداد بود و پس از آن موشن گرافی معرفی رویداد چهارمین نمایشگاه ستاره های صنعت غذا و گردشگری، منتشر شد.
جناب آقای مهدی صفایی، کارآفرین مطرح کشوری، جناب آقای عبدالنبی طلوع، مدیریت محترم هتل یاران، حناب حاج آقای ادیبیان، خالق آژانس مسافرتی ادیبیان و جناب آقای ایمان طلوع، فعال محترم صنعت فودکورت نیز از دیگر سخنران این مراسم بودند و به ارائه موضوعات، تجربیات خود در زمینه گردشگری و غذا پرداختند.

در نهایت، سعید رجب پور، دبیر اجرایی این رویداد به جمع بندی مسایل و مطالب مطروحه در این مراسم پرداخت و از مهمانان این رویداد جهت شرکت در این نمایشگاه دعوت بعمل آورد.

رویداد های منتخب سپهر پارسیان

برخی از بهترین فعالیت ها و رویداد های منتخب سپهر پارسیان