آئین اختتامیه نمایشگاه ستاره ها 4

اختتامیه موفق چهارمین نمایشگاه ستاره‌ها با حضور مسئولان و فعالان اقتصادی

چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری و صنایع وابسته، با حضور مسئولان و فعالان اقتصادی در باغ رستوران مهستان به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه که از 7 تا 10 آذر ماه 1402 در مرکز خرید و سرگرمی ستاره‌شهر برگزار شد، با استقبال گسترده بازدیدکنندگان و فعالان اقتصادی روبرو شد.

حضور بیش از 20 هزار نفر از نمایشگاه ستاره‌ها

بر اساس آمار اعلام شده، بیش از 20 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که شامل ارسال 15 هزار دعوتنامه مکتوب و 3000 نفر دعوتنامه از طریق سایت کانون سپهرپارسیان و تعدادی نیز بدون کارت و ثبت نام در لحظه جهت ورود به نمایشگاه اقدام نمودند. البته آمار فوت پرینت مجتمع سیتی استار در هفته برگزاری نمایشگاه که رفت و آمد تمامی گروه‌های همکار، کلیه غرفه‌داران و برگزارکنندگان و بازدیدکنندگان را نشان می‌دهد بالغ بر 33 هزار نفر بوده است که نشان از سطح بالای درگیری مخاطبین متعدد با رویداد ستاره‌ها دارد.

تأکید بر لزوم همکاری دولت و بخش خصوصی

در مراسم اختتامیه این نمایشگاه، مسئولان و فعالان اقتصادی بر لزوم همکاری دولت و بخش خصوصی برای توسعه اقتصاد کشور تأکید کردند.

رسولیان، مشاور وزیر صمت: دولت و بخش خصوصی، سربازان عرصه تولید و اقتصاد کشورند

مشاور وزیر صمت در این مراسم گفت: امروز ضروری است که دولت و بخش خصوصی که نماد مردمی اقتصاد کشور است، با همراهی حداکثری خود بر مشکلات کشور فائق آیند.

رسولیان افزود: ما معتقدیم که فعالین اقتصادی کشور، سربازان عرصه تولید و اقتصاد کشورند و امیدوارم این همراهی‌های بخش خصوصی و دولت‌، توسعه اقتصادی استان و کشور را در برداشته باشد.

رجب‌پور، برگزارکننده نمایشگاه ستاره‌ها: ستاره‌ها 4، فرصتی برای تقویت روابط تجاری بین کشورها

برگزارکننده چهارمین نمایشگاه ستاره‌ها نیز در این مراسم گفت: ستاره‌ها 4 با حضور کنسولگری‌ها و برخی هیأت‌ها و نمایندگان تجاری کشورهای عراق، عربستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، ترکمنستان و تاجیکستان و دیگر میهمانان بین‌المللی به اتمام رسید و منتج به تقویت روابط‌ تجاری بین کشورها و آشنایی پتانسیل‌ها و ظرفیت های بالقوه همکاری شد.

رجب‌پور ادامه داد: ضمناً تهیه و چاپ نشریه تخصصی برندینگ ستاره ها به صورت مکتوب و دیجیتال که یکی از اقدامات مهم برای حفظ و معرفی شبکه فعال اقتصادی می باشد در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته است و با بهترین کیفیت و بروز رسانی و با درج محتوای تخصصی و تبلیغات برندها ویژه نوروز 1403 ارائه و توزیع خواهد شد که این اثر نیز یکی از ماندگارترین آثار جریان رویدادی ستاره‌ها در آینده خواهد بود و در تمامی مراکز مهم اقتصادی و تجاری به عنوان یک مرجع برندینگ شناخته‌ می‌شود که امیدواریم حضور برندهای ستاره‌ها 4 را نیز در نشریه ستاره‌ها همراه خودمان داشته باشیم.

ابراهیمی، رئیس خانه صمت خراسان رضوی: بخش خصوصی باید با سعه صدر بیشتری فعالیت کند

رئیس خانه صمت خراسان رضوی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از پیشکسوتان حوزه صنعت و تولید گفت: گاهی انتقاداتی به حوزه فعالیت‌های دولت و گاهی نیز انتقاداتی به خودمان به عنوان بخش خصوصی داریم، ما به عنوان بخش خصوصی باید فعالیت خود را با سعه صدر بیشتری پیگیری کنیم.

ابراهیمی با اشاره به نزدیک شدن به ماه‌های پایان سال افزود: با توجه به تورم و فضای اقتصادی حاکم در کشور، علیرغم دغدغه‌های حوزه اقتصاد که فعالان بخش خصوصی با آن روبه‌رو هستند، باید نگاه ما به همکاران و افرادی که در بنگاه‌های اقتصادی ما فعالیت دارند، متفاوت شود تا حال دل این افراد نیز بهتر شود.

وی افزود: امروز علیرغم تنگناهایی که نظام بانکی ما در مواجه با حوزه اقتصاد دارد، مسیرهایی نیز برای خدمت به نیروهای شاغل، وجود دارد و هرکدام از ما می‌توانیم برای بنگاه‌ها و نیروهای شاغل خود، از منابع بانکی برای این موضوع استفاده‌ کرده و درصدی از فضای زندگی شخصی یا بنگاه‌ اقتصادی خود را در طول سال، نذر حال خوب نیروهای شاغل در حوزه اقتصاد کنیم.

روشنک، رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی: اقتصاد ایران و بخش خصوصی، نیازمند حرکتهایی مانند برگزاری نمایشگاه ستاره‌هاست که منجر به گردهم‌آوری برندها و افراد متعددی با تفکرات، سوابق و رقابت‌های مختلف و در نهایت باعث رشد و توسعه می‌شود.

محمدحسین روشنک با اشاره به موضوع تولید بدون کارخانه افزود: زمانی این مسئله را مطرح کردم، بسیاری مقابله کردند و گفتند مگر می‌شود بدون کارخانه، تولید کرد و به این موضوع خندیدند اما امروز، تولید بدون کارخانه به عنوان یک کسب وکار نو در جامعه مطرح است و مجوزهای آن، صادر می‌شود.
وی ادامه داد: به امید خداوند و با کمک تشکل‌های بخش خصوصی، دکتر ابراهیمی و مدیریت ستاره‌ها، همایش ملی تولید بدون کارخانه در خراسان رضوی برگزار می‌شود.
روشنک ضمن تشکر از خانم رجب‌پور در برگزاری چهارمین نمایشگاه ستاره‌ها، گفت: با همه برخوردها و مقابله‌هایی که با ایشان بوده و هست و می‌توان گفت در برگزاری چنین رویدادی، بیشتر از آقایان نیز مورد اذیت واقع شده‌اند اما همیشه پشتکار و همت دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.
گفتنی است در این مراسم از حامیان معنوی، برندهای برتر و دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه با تندیس و لوح تقدیر، قدردانی شد.

رویداد های منتخب سپهر پارسیان

برخی از بهترین فعالیت ها و رویداد های منتخب سپهر پارسیان