ستارگان درخشان در نمایشگاه ستاره ها

نمایشگاه ستاره ها، یک نمایشگاه تخصصی در زمینه گردشگری، صنایع غذایی، صنایع ساختمانی و تجهیزات وابسته است که در تاریخ 7 تا 10 آذر ماه 1402 در مرکز خرید و سرگرمی سیتی استار واقع در منطقه گردشگری سپاد، مشهد مقدس در دو طبقه و مساحتی بیش از 1000 متر مربع برگزار شد. این نمایشگاه، با رویکرد خلاقیت و هنر برگزار شد و در آن برندهای مطرح صنایع غذایی، صنایع گردشگری، صنایع ساختمانی و تجهیزات وابسته توانستند محصولات و خدمات جدید خود را معرفی کنند، ارتباطات B to B قدرتمندی شکل بدهند و دایره ارتباطات خود با مشتریان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان را وسیعتر و عمیقتر کنند.

بازدیدکنندگان نمایشگاه ستاره ها

بازدید از نمایشگاه صرفا از طریق ثبت نام و یا دریافت کارت دعوت امکان پذیر بود و 5 هزار دعوت مستقیم، 10 هزار دعوت غیرمستقیم و 3 هزار ثبت نامی در سایت داشتیم اما در نهایت آمار رفت و آمدی که در این 4 روز در محل برگزاری ستاره ها، مرکز خرید سیتی استار، ثبت شده است، حدود 33 هزار نفر می باشد. شایان ذکر است که این آمار در روزهای عادی در این مرکز خرید، بطور میانگین هفته ای هزار نفر است. این بازدید کنندگان شامل اقشار درجه یک جامعه، اعضای انجمن های صنفی و صنعتی مرتبط، مدیران برندهای مطرح استانی و کشوری، مقامات و مسئولین استانی و کشوری و همچنین تجار و سفرای کشورهای منطقه بودند.

موضوعات اصلی نمایشگاه ستاره ها

این نمایشگاه با رویکرد خلاقیت و هنر برگزار شد و در آن برندهای مطرح صنایع غذایی، صنایع گردشگری، صنایع ساختمانی و تجهیزات وابسته توانستند محصولات و خدمات جدید خود را معرفی کنند، ارتباطات BtoB قدرتمندی شکل بدهند و دایره ارتباطات خود با مشتریان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان را وسیعتر و عمیقتر کنند.

همچنین در این نمایشگاه پنل های متعدد آموزشی همچون پنل انتقال تجربه، پنل نجوم، پنل آکادمی ساناز سانیا، پنل ضرورت برندینگ، پنل CSR و …. نیز برگزار گردید.

چه شرکت ها و سازمان هایی در نمایشگاه ستاره ها حضور داشتند؟

این نمایشگاه شامل برندهای مطرح صنایع گردشگری، صنایع غذایی، صنایع ساختمانی، تجهیزات وابسته، شرکت های دانش بنیان، خیریه ها، انجمن های صنفی، صنایع دستی و کنسولگری های کشورهای منطقه بود که به تفضیل در ذیل ذکر شده است:

در حوزه گردشگری، آژانس های هواپیمایی همچون آژانس هواپیمایی دنیاسیر و آژانس مسافرتی و جهانگردی آتی و همچنین مجموعه های بین المللی گردشگری همچون Malaysia Tourism حضور داشتند.

در حوزه صنایع غذایی، کارخانجات تولیدی مطرح کشوری همچون کاله و پگاه ، شرکت های پخش همچون کیان شهد قهستان (نماینده برندهای پارمیدا، بن مانو و شیررضا در شرق کشور)، مجموعه های رستورانی همچون باغ رستوران مهستان، هلدینگ های معتبر صنایع غذایی همجون هلدینگ هدیش که با برند AJ Luxury در نمایشگاه حضور یافتند، کارگاه های تولیدی سفارشی همچون برند شکلات دستساز شوکوراد و شوکو پلاس، برند های معتبر تولید و صادرات زعفران همچون زعفران بهرنگ، برندهای برگزاری مجالس و تشریفات همچون مجموعه تشریفات آوازه برتر فروشگاه های معتبر محصولات غذایی همچون آجیل و خشکبار لوبلی و… حضور داشتند.

در حوزه تجهیزات و صنایع وابسته، مجموعه های چاپ و بسته بندی همچون چاپ گرافیت و چاپ ایران زمین، آژانس های تبلیغاتی همچون آژانس تبلیغاتی آداک، تجهیزات فروشگاهی و رستورانی همچون مجموعه رنگین کمان، آکادمی های معتبر آموزشی همچون آکادمی آشپزی سانازسانیا، شرکت های دانش بنیان معتبر همچون مجموعه ویکندو، پاساژ و مراکز خرید معتبر همچون مرکز خرید و سرگرمی سیتی استار، مد و پوشاک لوکس همچون خانه خلاقیت طاقه چیان، تجهیزات و ملزومات بهداشت محیط همچون شرکت آروین سلامت، طراحی و تولید البسه تخصصی مشاغل همچون البسپوش یونیفرم و … حضور داشتند.

در حوزه صنایع ساختمانی، هلدینگ های بزرگ ساخت و ساز و تجهیز همچون گروه ساختمانی آکو، مجموعه های معماری و طراحی داخلی همچون گروه برج رویا؛ تجهیزات ساختمانی وابسته همچون ایوان فرش و گروه مبلمان لیپاریس، صنایع ساختمانی همچون صنایع روشنایی افروغ؛ نمایندگی های معتبر تجهیزات بین المللی همچون نور زر مهر درفام به نمایندگی از برند بین المللی CITIZEN و … حضور داشتند.

در حوزه خیریه ها نیز کارخانجات معتبر با محوریت مسئولیت اجتماعی همچون زیتون آرشیا، خیریه های حمایت از کودکان همچون بنیاد کودک و انجمن های حمایت از بیماران خاص همچون انجمن حمایت از بیماران سرطانی و خیریه توانبخشی همدم نیز حضور داشتند.

در حوزه صنایع دستی نیز میزبان حضور برندهای مختلفی همچون موزه گالری ضامن آهو، هامن، گلیم یاس، گالری آرتام؛ ضروف چوبی جابر و… بودیم.

در حوزه انجمن ها و تشکلهای صنفی، افتخار حضور اتحادیه رستورانداران مشهد، اتحادیه فست فود مشهد، کانون زنان بازرگان، دفتر سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی و… را داشتیم.

در حوزه بین الملل نیز میزبان حضور کنسولگری عراق و کنسولگری ترکمنستان در پاویون بین الملل و همچنین کنسولگری عربستان، کنسولگری پاکستان و کنسولگری ترکیه را بصورت بازدیدکننده بودیم و عقد تفاهم نامه همکاری میان هلدینگ ستاره ها و هیئت سرمایه گذاری استان دیوانیه عراق درخصوص همکاری های اقتصادی میان دو کشور نیز یکی از دستاوردهای این نمایشگاه بشمار میرود.

*شایان ذکر است که اینها بخشی از برندهای مشارکت کننده در نمایشگاه ستاره ها 4 بودند و بصورت کلی این نمایشگاه میزبان حضور بیش از 100 برند در حوزه های فوق الذکر بوده است.

تبلیغات نمایشگاه ستاره ها

در حوزه تبلیغات محیطی، در 3 فاز و در سطح بیلبوردهای شهری، تلویزیون های شهری، تلویزیون های درون محیطی در 100 مرکز پر رفت و آمد شهری اکران شد.

در حوزه تبلیغات دیجیتال، کمپین های تبلیغاتی متعددی در سطح تلگرام و اینستاگرام برای مخاطبین هدف انجام شد. همچنین این تبلیغات بصورت پیامکی نیز برای صنوف مورد هدف نمایشگاه ارسال شد. لازم بذکر است که تمامی اطلاعات و تبلیغات برندها در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام ستاره ها و همچنین سایت کانون تبلیغاتی سپهر پارسیان منتشر شد.

در حوزه اخبار و جراید نیز، پوشش خبری کاملی از تمامی مراسمات و پیش نشست ها و نمایشگاه در پایگاه های خبری مؤثق آنلاین همچون باشگاه خبرنگاران جوان، قدس، خراسان، ایرنا، ایسنا، فارس و… و روزنامه های کثیرالانتشار همچون روزنامه خراسان و روزنامه قدس انجام شد که تمامی این اخبار در سایت سپهر پارسیان نیز قابل مشاهده است.

نتیجه گیری

نمایشگاه ستاره ها 4، یک نمایشگاه موفق بود که توانست اهداف خود را محقق کند. این نمایشگاه، فرصتی مناسبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری، صنایع غذایی، صنایع ساختمانی، تجهیزات وابسته، شرکت های دانش بنیان، خیریه ها، انجمن های صنفی، صنایع دستی و کنسولگری های کشورهای منطقه فراهم کرد.

رویداد های منتخب سپهر پارسیان

برخی از بهترین فعالیت ها و رویداد های منتخب سپهر پارسیان