نمایشگاه های برتر صنعت غذا و گردشگری در جهان

نمایشگاه بین المللی صنعت غذا (Anuga) در آلمان: این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین و معروف ترین نمایشگاه های صنعت غذا در جهان شناخته می شود. در این نمایشگاه، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و خرده فروشان از سراسر جهان حضور دارند.

نمایشگاه بین المللی صنعت غذا (SIAL) در فرانسه: SIAL یکی دیگر از بزرگترین و معروف ترین نمایشگاه های صنعت غذا است که هر دو سال یک بار در پاریس برگزار می شود. این نمایشگاه به عنوان یک پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و خبراء صنعت غذا شناخته می شود.

نمایشگاه بین المللی صنعت غذا و نوشیدنی (Gulfood) در امارات متحده عربی: Gulfood یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت غذا و نوشیدنی در منطقه خاورمیانه است. این نمایشگاه هر سال در دبی برگزار می شود و تولیدکنندگان و تجار از سراسر جهان را به خود جذب می کند.

نمایشگاه بین المللی صنعت غذا (Fancy Food Show) در ایالات متحده آمریکا: Fancy Food Show یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت غذا در آمریکا است. این نمایشگاه هر سال در شهر نیویورک برگزار می شود و تولیدکنندگان، تجار و خبراء صنعت غذا را به خود جذب می کند.

ITB Berlin: یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت گردشگری جهان است.

ویژگی شاخص: حضور بیش از 10،000 نماینده از بیش از 180 کشور.

World Travel Market London: یکی دیگر از بزرگترین نمایشگاه های صنعت گردشگری جهان است.

ویژگی شاخص: مجموعه ای جامع از بخش های مختلف صنعت گردشگری، از جمله تورهای مسافرتی، هتل ها، شرکت های هواپیمایی و فن آوری.

Arabian Travel Market Dubai: نمایشگاه بزرگ صنعت گردشگری در خاورمیانه است.

ویژگی شاخص: تمرکز بر بازار خاورمیانه و آفرینش فرصت های تجاری در منطقه.

FITUR Madrid: نمایشگاه صنعت گردشگری معروف در اسپانیا است. ويژگي شاخص: حضور شغلي قوي در سطح جهاني و تمرکز بر بازارهاي آمريکا لاتين و اروپا.


JATA Tourism EXPO Japan: نمایشگاه صنعت گردشگری معروف در ژاپن است.

ويژگي شاخص: تمام کسب و کارهای مستقل، سفارتخانه ها، سفارات، شهروندان خارجي، دولت های خارجي، سفیران خارجي و سفیران دولت خود را به عنوان عضو جامعه جهاني جذب مي کند.