برند، یعنی اصالت و صداقت…

برند، یعنی اصالت و صداقت…

به نام خدایی که در این نزدیکی است؛

ایران عزیزمان برندی است مقتدر که می‌بایست دوباره کشف‌اش کنیم.

برند، یعنی اصالت و صداقت و ما موظف هستیم تا مادامی که در این جهان زندگی می‌کنیم، اصیل و نجیب رفتار کنیم و برندهای فاخر و شایسته بسازیم و به جهان معرفی کنیم.

همیشه از فرآیند برندسازی لذت برده‌ام و همواره می‌کوشم در این مسیر، چهره ایران و برندهای ایرانی را در ویترین جهانی در سطح شایسته خود به درخشش دربیاورم و باورم این است که رسالتی جز این برای خلق من در جهان وجود نداشته است؛ پس تا جان در بدن دارم به ماموریت‌ام در این دنیای خاکی می‌پردازم و همراهی ستاره‌های کارآفرینی هم‌چنان و تا ابد برایم افتخار بزرگی خواهد بود.

باشد که آیندگان بیش از پیش به ایرانی بودن خود ببالند و یادمان نرود ستاره‌ها همیشه و همه جا بی‌ چون و چرا، بی‌بهانه، بی‌حد و بی‌دریغ می‌درخشند.

 

داستان ستاره‌ها

Stars Story

 

ستاره‌ها، جریانی رویدادی و رسانه‌ای در راستای برندینگ و توسعه بازار مدیران ارزش آفرین ایران زمین است. کانون تبلیغاتی سپهر پارسیان که در سال ۱۳۸۹ کار حرفه ای خود را آغاز کرد، خالق برند ستاره‌ها و بستر ساز رخدادهایی تحول آفرین و توسعه محور است.

ستاره‌ها، با برگزاری نمایشگاه‌ها، همایشهای تجاری، علمی و تخصصی و تولید محتوای هدفمند و جریان سازی خبری در کلاس جهانی با سبک Event Marketing و Concept Branding تلاش دارد دانش تخصصی مدیران و برندسازی کشور را ارتقا دهد و همچنین کالاها و خدمات ایرانی برتر را در سطح منطقه معرفی کند و باعث ارتباط موثر و مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شود.

اندیشه ستاره‌ها، شکستن مرزهای محدودکننده و اثبات توانمندی‌های ستاره‌های کارآفرینی ایران در سطح جهان و به نمایش گذاشتن تصویری قدرتمندانه و افتخار آمیز از برندهای ایرانی است.

ستاره‌ها، تفکری است ادامه‌دار برای شکوفایی صنایع و صنوف برتر و مطرح کردن نام ایران و ایرانیان در سطح جهان که با همراهی خداوند متعال هر روز به این هدف والا نزدیک تر می شویم.

همراهی‌تان باعث مباهات است…

 

آرزو رجب‌پور

خالق برند ستاره‌ها